ליצירת קשר: 03-575-33-95

התחלתם לחשוד בסובבים אתכם?

מלאו פרטים ומומחים שלנו יחזרו אליכם

חקירה כלכלית גירושין

גירושין הוא אחד האירועים המטלטלים יותר שעוברים על האדם. התא המשפחתי הבטוח מתפרק, וכל אחד מבני הזוג יוצא לדרכו החדשה. אך לא פעם, ההליך נמשך זמן רב אף יותר, עקב המפגשים התכופים עם בני הזוג בבית המשפט. חקירה כלכלית גירושין המתבצעת על ידי חוקרים מנוסים, מסייעת לבני הזוג להתגרש בכבוד וללא רמאיות בדרך. פתרונות – חקירות מיוחדות הוא משרד חקירות מקצועי שנועד לסייע לכם לקבל מידע על הצד השני ולעבור את הליך הגירושין באופן חלק. 

חקירה כלכלית גירושין – עושים צדק עם המתגרשים

במהלך הגירושים, עלול אחד הצדדים להסתיר את מצבו הכלכלי האמתי כדי להימנע מתשלומים. לדוגמה, הגבר עלול לנסות ולהסתיר את העובדה שיש ברשותו נכס או חשבון בנק נוסף, על מנת שבית המשפט יתחשב במצבו הכלכלי ויפטור אותו מתשלומי מזונות גבוהים. בדומה לכך, האישה עלולה שלא לשתף את הגרוש שלה בחשבון בנק נפרד שיש ברשותה, וזאת במטרה לדלות ממנו כמה שיותר תשלומי מזונות. 

כך או כך, חוקר פרטי נמצא תמיד לרשות המתגרשים על מנת להוציא את האמת אל האור. מעבר לכך, מחירה של חקירה כלכלית רגילה עשוי להגיע לכ-3,000 שקלים, בעוד מחירה של חקירה כלכלית מורכבת עשוי להגיע ל-7,000 שקלים, בהתאם לנסיבות. 

אז מיהו החוקר הפרטי שלכם?

לאחר שהבנתם כי אתם עומדים על פרשת דרכים וכי אתם מעוניינים לבצע חקירה כלכלית גירושין נרחבת, חשוב לבחור בחוקר הפרטי הנכון שיוכל לבצע את החקירה על הצד הטוב ביותר. ראשית, בחרו בחוקר מנוסה המכיר את החוקי הגירושין ושיש לו קשרים ענפים בתחום. כך הוא יוכל לדלות מידע רב מגורמים רבים ומגוונים ולהשיג את הפרטים החסרים בפאזל – מידע על לוחית זיהוי לרכב בלתי מוכר של המתגרש או רישום של נכס על שם בדוי שנועד להסתיר את הבעלות על הנכס. 

שנית, חוקר פרטי העוסק בנושא רגיש כמו חקירות כלכליות בעת גירושין צריך להיות בעל רישיון. את הרישיון הזה הוא מקבל מטעמו של משרד הפנים לאחר שנים של התמחות. אם אתם רוצים לוודא שלפניכם עומד חוקר מוכר, בקשו ממנו להראות לכם את התעודה. 

מאמרים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל